Vi havde et dejligt ophold i lejligheden pÄ Þverste etage nÊr golfbanen, Rummet var lyst og hyggeligt, med alt hvad vi skulle bruge for et komfortabelt ophold, Det delte kÞkken var godt udstyret, hvilket gjorde det nemt at forberede mÄltider, Plus, haven udsigten var et dejligt touch! Det var en kort gÄtur til Fehmarnsund-stranden, hvilket var perfekt til vores morgen gÄture, Anbefales varmt til alle, der sÞger et fredeligt tilflugtssted!